Friday, November 5, 2010

Monyet Si Troublemaker

Pagi td waktu hubby kluar nk pg beli newspaper kt bwh sengaja lah dia lepaskan si monyet kluar untuk kasik main2 kt luar..mcm biasa aku xbbrapa setuju dia buat mcm tuh..nti sesat & hilang kan susah...

Pastu pas beberapa minit aku dgr hubby aku dah siap memanggil2 nma si monyet...dh hilang lah tuh? aku dh malas nk bising..hu hu ..

Pas beberapa minit plak pastu bru hubby aku berjaya trace kedudukan si monyet & membawa dia pulang ke rumah..rupa-rupanya si monyet turun mengiau di dpn rumah di tingkat bwh rumah kami..nombor rumah yg sma tp floor yg berlainan..
Aduhai, si monyet, nmpak saja rupa kamu mcm berani, rupa-rupanya kamu ni mat gabra & kelamkabut juga ya..berpeluh juga hubby aku mencari dia td..

Monyet2....kamu mmg suka buat tuan kamu nih kelamkabut...kalau kamu hilang macam mna??siapa yang nak menghuru-harakan rumah lepas nih??siapa yg pagi2 yg akan teman mommy smpai ke pintu utk pergi office??
Siapa yang akan main dgn adik-adik kamu nanti bila mereka dh besar??

Aku harap lepas ni kamu akan pandai pulang ke rumah sndr lepas kamu seronok bersiar2 di luar ye...Monyet2...

            Saya berjanji akan cuba mencari jln pulang sendiri
             nanti bila saya sesat.

No comments:

Yang Ni Pon Best Jugak

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...