Saturday, November 13, 2010

13 Hari Mencari Chenta Anak Berbulu

Setelah 13 hari menunggu....jeng jeng jeng...new family members dah bukak mata.
Ooooo....cumel..cumel..cumel...dah lama tak tengok kitten bukak mata. meh tengok sekor-sekor.

BOB RYAN JR

JR LAGI
Junior lah kitten pertama yang bukak mata.perasan tak? Muka n bulu dia cam muka Bob Senior. Nih consider anak bapak lah nih - the only male kitten yang survive. Ada sapa-sapa nak masuk meminang? Memang pandai posing depan kamera. Dah pandai bersihkan bulu sendiri an manja giler

Junior ;- Sila-silakan doakan Junior membesar dengan sihat yer. Saya nak jadik anak kebanggaan papa Bob n mama Yuki.

 



YUKI JR







Second winner goes to Yuki Jr..Dia nih memang mirip mama Yuki  - hingaq (bising). Pantang kita pegang mesti nak menjerit. Like mother like daugther.


Yuki Jr;- Saya memang anak kesayangan mama saya tau.Tak percaya? Mama kalau saya menangis mesti dia datang pujuk. Saya tau mama sayang saya. Saya pun sayang mama.


DORA THE EXPLORER








Dari segi size Dora nih yang paling bulat dan paling besar. Jangan lupa & paling active jugak...hehehe. Sedap pegang budak nih. Rasa nak picit-piciIngat nak bagi dia as present kat mak kat kampung. Mak pun cam suka jer nak jaga anak cik Bob nih.Tapi, larat ker mak nak jaga?

Dora:- Oooo...Nak hantar Dora balik kampung yer. Ti Dora terjun masuk bendang baru tau. Terjun sambil bergolek ngan perut Dora yang boyot nih
Dora...Dora...u are so adorable...suka tengok kamu berjalan-jalan



MONYET JR

MONYET JR LAGI..
Yang paling last bukak mata....Ada ciri-ciri kucen pemalas nih. Mempunyai muka yang misteri. Kuat menjerit gak mcm Si Monyet. Punyalah bising...

Monyet Jr:- Saya nak tidolah. Asyik kena tangkap gambor jer. Aduss pening pala ku...




Empat ekor beradik yang dok gomol nenen mama Yuki dia. Sian kat Yuki..dah makin kurus tengok. But, you are still jelita lah Yuki...Tapi garang nak mampus, kat sumer kucen betina lain dia nak mengamuk. Jaga anak-anak kamu elok-elok yer Yuki. Terima kasih sebab lahirkan furkids yang sihat. Nampaknya baba n mama kena keje lagi kuat pasal nak kasik kamu sumer makan yang terbaik. Insyaallah..Moga-moga Allah kurniakan kita rezeki yang halal dan cukup untuk kita seisi keluarga. Doakan baba n mama pun dapat zuriat yang lebih comel dpd anak-anak kamu. Amin...

No comments:

Yang Ni Pon Best Jugak

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...