Monday, January 10, 2011

PENDEK JER MASA WEEKEND NIH…

Wa…wa…wa…rasa nak nangis pun ada…terasa pendek sangat weekend minggu nih…terasa tido pun tak menentu. Banyak lagi keje yang nak dibuat..
Naper kejut saya awal pagi nih


Antara keje yang sempat dibuat just mandikan Yuki dan Mimi yang dah lebih 4 bulan tak mandi…bau diorang dah tak sedap nak hidu…rupa pun dah macam kucen yang mintak makan kat aku kat bawah apartment nih…Dua dua baru lepas mengandung dan tengah susu kan anak…sebab tuh lah dah lama tak mandi…kesian plak aku tengok ibu ibu kucen nih…pasal susu kan anak badan pun jadik kurus kering..kerempeng jer..kalau masuk pertandingan ratu kebaya musti boleh menang…
Mimi yang comot sebelum mandi

Dok check stook food kucen kat dalam tong….OMG!!!!! dah makin dahsyat budak budak  nih….seminggu deorang boleh makan 8 kg food….yang kitten, kibbles pun dia belasah…susu mak dia pun dia belasah…mana tak cepat abis…tu tak campur lagi dengan wet food yang aku beli…
Kyo yang obes dan dan paling membimbangkan

Diorang tido pun macam macam gaya…every each of them ada trademark dan cara yang tersendiri…meowing dan purring pun tersendiri…setiap satunya amat istimewa…yang samanya tiap kali bagi makan musti nampak nampak macam kucen yang kebuluran…lebih dahsyat dari kucen kat luar..nak mengeluh tak boleh…nak marah pun tak leh…nak geleng kepala buat lenguh kepala jer…

Boboy n Gegirl baru jaga dari tido

Sempat check Kyo…aku rasa tahap obes dia dah agak membimbangkan..memang dah kena diet budak nih….aku tengok dia nak pee pun susah…risau dia kena batu karang pun ada gak..Boleh bayang tak, semalam dia kejut hubby kul 2.30 pagi pasal dia nak makan…kejut lagi kul 3.30 pagi pasal dia nak minum…rasa macam jaga kanak kanak kecil…agaknya dalam mind dia 24 hours food…food….food… Manja….teramat manja…itulah yang aku boleh gambarkan
Aksi Prince
Bob Jr pun baru bangun
Princess tido sambil mata buka sebelah
Prince tido gaya meniarap

Cepatnya masa berlalu…tapi masih banyak keje yang kena dibuat….
Kita jumpa lagi bila ada masa terluang yer…
Salam…
mmmmmeeeeeeeeeeeeeeoooooooooowwwwwwwwwwwwwww……….

No comments:

Yang Ni Pon Best Jugak

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...