Friday, December 24, 2010

Gegirl & Boboy

New update for Gegirl & Boboy.

Aku dah jumpa adopter yang sesuai for both of them..Thanks to Aza yg bersusah payah google address aku semata-mata nak dtg view them..Hehe.. So, klu xada aral diorang aku akan lepaskan kat new owner middle of January next year after aku dh dewormed diorang. As for mommy cat a.k.a Mimi aku nk neuter dlu before put for adoption..So, klu ada sapa2 berminat ngn Mimi juz let me no k..

Picture kitten aku akan update mlm nih..anak Yuki n Bob pon Insyaallah aku akan let go kepada org yg mampu kasik diorang better life & love..Sekarang tgh screening lists yg panjang tuh sbb aku nk kasik kt org yg btol2 ble jaga diorang..

Ok sume, harini aku half day, ptg karang nk g vet cari ubat cacing sbb nmpak cam Gegirl n Boboy ada mslh kecacingan..Aktiviti mgu nih n next week agak padat..Nak update blog pon xsempat..Blk umah pas mandi, mkn, solat trus zzzzz..Sok aktiviti camping n BBQ plak ngn my siblings..Saja nk wak kie n mai anak buah g mandi-manda ke sg Congkak, plus ble lar melawat tempat persemadian anak Yuki yg mati hari tu..Ok lar..Mlm ti aku update pic anak bulus yg dh besar n montel tu ye..Bubbye

No comments:

Yang Ni Pon Best Jugak

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...