Wednesday, December 28, 2011

BERSUNAT: CIK MOK VERSION


Seperti yang dijanjikan pada Darling, hehehe.. Dah tiba masa nak neuter budak perut berketak nih. Dah biasa tengok dia banyak makan, so, bila kena puasakan dia rasa sedih pulak. Kalau tak dia mesti makan tak berhenti.

Masa bawa dia pegi ke SPCA Setapak, amatlah menyiksakan. Perjalanan rasa amat jauh pasal budak demuk nih tak henti henti mengeow dengan kuatnya. Lagilah rasa kesian kat dia...





Hati rasa lega bila dah sampai kat Klinik Kembiri. Fuhhh...Sampai kat sana nama dia pulak takder dalam listing. Nasib baik ada slot kosong,dapatlah dia di neuterkan. Ada sorang budak yang kami jumpa panggil Darling kucing Garfield. Itu tandanya budak ini sangat gemuk. Further action need to be done..



Inilah muka Darling bila sampai rumah petang tu. Muka takder perasaan kecuali dia mintak makan. Time sakit pun dia masih ingat makan. Fuhhh...sempat gak dok belek perut beliau yang berketak. Awat luas sangat kawasan yang kena cukur, rasa cam sikit plak perut dia. Tapi dia nampak sangat ok...well done bebeh...
Darling tidur kepenatan

4 comments:

meowwmania said...

alhamdulillah dah selamat :))

Sumayyah Nadhirah said...

maya pun br kembiri baby maya betina..br je wt 2 hari lepas...alhamdulillah okey...owh ye awk kne caj bp?

NNS said...
This comment has been removed by the author.
NNS said...

meowwmania: alhamdulillah.. :)

sumayyah: alhamdulillah..kena 80 hengget kot..xhengat sbb abg yg bayor..huhu

Yang Ni Pon Best Jugak

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...