Thursday, November 24, 2011

BUDAK KENIT LAGI..TIDAKKK!!!

Petang semalam tiba-tiba hubby balik rumah ngan muka tersengih-sengih. Aku dok pikir kenapalah pakcik nih. Pastu terus jer menuju kat aku yang tengah sibuk kat dapur sambil suakan beg dia kt depan muka aku.. Jeng2..Tudia, keluaq dah lagi sekor


 

Budak kenit nih hubby jumpa kat LRT Cahaya kata dia. Dok tergolek sekor-sekor. Tak sampai ati nak tinggalkan. Aku cam tergamam pon ada. Why2? kenapa kita selalu jumpa anak kucing?? Kenapa x jumpa emas ke, duet ke time dok jalan2?? Why2?? Tetiba aku termeroyan plak.. hew3.

2 comments:

anizarina said...

alolololo...nyumel nye dia..tak pe, nanti dia mendokan kesejahteraan kita tuh..

meowwmania said...

alahai kecik lg, siannya....

smoga melimpah ruah rezeki kamu sekeluarga, amin....

Yang Ni Pon Best Jugak

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...