Monday, July 4, 2011

Bila Nak Besar Nih???

Semalam menghabiskan masa yang banyak dengan the 5 heroes..memang sangat sangat memenatkan..Letak diorang dalam besen biru jap pasal takmo bagi keluar merayap sesuka ati..
Biasa bangun pagi musti budak-budak nih berkeliaran kat ruang tamu..pandai plak tu menyelinap keluar dari cage..haishhh..Minum susu pun dah makin banyak..kadang-kadang sampai 10 botol susu bila diorang nih lapar sangat...penat nak menyuapkan kat mulut masing masing...Tapi seronok bila tengok diorang tido sambil kekenyangan...geram nya..rasa nak geget geget..






Keluarkan sy sekarang jugak!!
Gambar passport

Dok bergurau senda


Sehingga ke saat ini kesemua mereka amat sihat dan hidup bergumbira...seronok tengok diorang happy...terubat kepenatan melayan...

2 comments:

MamaBetty said...

comelnye..sihat2 semuanya =)

meowwmania said...

ya Allah seronoknya tgk dorang...nampak sihat dan montel montel semuanya..

ini semua kerana susah payah NNS menjaga mereka tanpa mengharapkan balasan, smoga Allah memberi ganjaran kepada NNS sekeluarga, amin...

Yang Ni Pon Best Jugak

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...