Friday, August 5, 2011

Latest pics of The 5 Heroes



Beloved The 5 Heroes aka the eating machine...

4 comments:

meowwmania said...

hehe..dah beshar dorang ekk

masih sakit mata ke tu..mata memasing nmpt sepet dan tak bersinar kan

harap2 mereka cepat sembuh

eh yg sekor tu corak kat perot cam Wira lah ;)

MamaBetty said...

comel2..ada yg mcm kucing kita Fei Mau..geramnya..

NNS said...

Sekor jek yang sakit mata...ni baru bangun tido, tuh yang mata sepet jer tuh..mata pun masih biru lagi...tak tukar to permenant color lagi...perut pun masih boyot...dah besar sikit nak deworm budak2 kecik nih...yang corak kat peyot tuh macam bengal...sangat cumel dan sangat suka memanjat..masa hubby bagi minum susu, boleh memanjat sampai ke kepala hubby..

Adem and Cats said...

wah comel2 nya

ademncats.com

Yang Ni Pon Best Jugak

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...